شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

قیمت سبزی خرد شده در تهران

این وبلاگ جهت مشاهده و معرفی محصولات سایت شاینو می باشد. جهت در خواست محصول مورد نظر با شماره 09121391592 تماس حاصل نمایید.

قیمت سبزی خرد شده در تهران

۱۹۲ بازديد

قیمت سبزی خرد شده در تهران

سبزی خرد شده و فراورده های آن در تهران که یکی از کلان شهر های ایران و پایتخت کشور می باشد بسیار مورد استقبال و استفاده اکثر خانواده های ایرانی می باشد. قیمت سبزی خرد شده در تهران اگرچه ممکن است نسبت به سایر شهر ها کمی تفاوت قیمت وجود داشته باشد ولی بدلیل مشغله های کاری که اکثر خانم های خانه دار در کلان شهر ها دارند ترجیه می دهند تا از این راه مواد غذایی خود را تامین کنند. چون بیشتر خانم های خانه دار نیز در بیرون از منازل خود مشغول به کار و فعالیت می باشند و دیگر فرصتی ندارند تا برای تیه یک کوکوی ساده سبزی آن را از ابتدا تهیه کرده و آماده نمایند در نتیجه مشاغلی که در زمینه تهیه تولید محصولات خانگی به فعالیت می پرداند بسیار موفق خواهند بود و سود بسیاری را نصیب خود خواهند کرد.

قیمت سبزی خرد شده در تهران

سبزی های خرد شده مختلف و انواع آن

برای هر غذای ایرانی که مختلف است و از نوعی سبزی در آن استفاده می شود سبزی های مختلفی نیز وجود دارد. از انواع این غذا ها می توان به غذای کوکو سبزی و یا دلمه پلو و نیز کوفته و قورمه سبزی و سبزی پولو نیز اشاره کرد. برای پخت هر کدام از این غذا ها که به سبزی مخصوص خود نیاز دارد باید ترکیب سبزی های مختلف را درون آن بریزیم:

سبزی دلمه

قیمت سبزی خرد شده در تهران

از ترکیب سبزی های تره، جعفری، شوید، مرزه، ترخون، نعنا و پیازچه یا سیر سبز سبزی مناسب دلمه تهیه می شود. با توجه به تنوع زیادی که در تهیه این نوع سبزی برای غذای دلمه وجود دارد سبزی خرد شده بسته بندی آن به صرفه تر نیز می باشد.

سبزی کوفته

قیمت سبزی خرد شده در تهران

کوفته از جمله غذاهای معروف ایرانی است که به کوفته تبریزی مشهور می باشد و از ترکیب تره ریز خرد شده و نیز مرزه ریز خرد شده تهیه می شود. برای تهیه این نوع ترکیب از سبزی مورد نیاز کوفته هم می توانید خودتان سبزی آن را خریداری کرده و تهیه نمایید و هم می توانید از فروشگاه خدماتی شاینو به خرید این نوع سبزی خرد شده آماده نیز بپردازید.

سبزی قورمه

قیمت سبزی خرد شده در تهران

تره،‌ جعفری، شنبلیله،‌ از سبزی های مورد نیاز برای استفاده در خورشت قورمه سبزی می باشد. این خورشت بسیار مورد استقبال مردان ایرانی است. از آنجایی که برای پخت این خورشت خوشمزه نیاز است تا قلق های بسیاری را در آشپزی بدانید پس کی از این قلق ها این است تا از سبزی مناسب و بسیار تازه برای این خورشت استفاده نمایید. شما می توانید این سبزی را به صورت سبزی خرد شده آنلاین از فروشگاه آنلاین شاینو خریداری نمایید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.