یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

سبزی پاک شده کیلویی

این وبلاگ جهت مشاهده و معرفی محصولات سایت شاینو می باشد. جهت در خواست محصول مورد نظر با شماره 09121391592 تماس حاصل نمایید.

سبزی پاک شده کیلویی

۲۳۰ بازديد

سبزی پاک شده کیلویی

سبزی پاک شده کیلویی می تواند شامل انواع مختلف سبزی نیز باشد. از جمله سبزی هایی که در مصارف خانگی بسیار مورد استفاده است و بیشتر خدماتی ها قادر به ارایه آن ها می باشند سبزی پاک شده  آش ، قورمه ، کوکو ، دلمه ، کوفته ، سبزی قلیه ماهی و… می باشد. اما چرا این شغل و مهارت بسیار پرطرفدار شده است مسئله ایست که آن را می توان به علت مشغله و یا راحتی کاری که برای افراد فراهم می آورد آن را نیز بشمار آورد.

سبزی پاک شده کیلویی

سبزی

 

سبزی دارای ویتامین های بسیاری از جمله ویتامین ب‌ ،‌ آ ،‌ث می باشد که موجب فراهمی این ویتامین های مورد نیاز بدن نیز می شود. سبزی بسیار برای بدن ضروری و لازم می باشد و روش استفاده مناسب آن در غذا به صورتسبزی خرد شده می باشد که این امر موجب می شود تا در تمام بخش های غذا نیز پخش شود. بنابراین برای افرادی که زمان کافی برای تهیه اواع سبزی را ندارند می توان همین سبزی های آماده را پیشنهاد داد مثل کرفس خرد شده که یکی از انواع پر فروش می باشد.

سبزی پاک شده کیلویی

روش درست پاک کردن سبزی

  • روش درست پاک کردن شاهی و جعفری بید به گونه ای باشد تا کمی ساقه آن را کوتاه کرده و برگ‌های زرد را دور بریزید.
  • برای پاک کردن نعناع و ریحان نیز می‌توانید از ۶ تا ۷ سانت سر سبزی را پوست گرفته و بقیه برگ های سالم را از ساقه سفت جدا و ساقه و ریشه سفت را دور بی اندازید.
  • سبزی مرزه به دلیل داشتن قد کوتاهی که دارد و معولاً ساقه‌اش خیلی خشک نمی‌شود، می‌توانید تا جایی که ساقه نرم است آن را یک تکه، از قسمتی که ریشه شروع می‌شود جدا کنید.
  • در پاک کردن تره اگر قسمتی از تره خراب است آن را می‌گیریم و می‌توانیم به اندازه نیم سانت از سر و ته آن را بگیریم و بقیه را مورد استفاده قرار دهیم.
  • سبزی ترخون را درست تر است که درسته نگه داریم و برگ‌های خراب را از آن بچینیم، زیرا برگ برگ کردن ترخون اغلب موجب خراب شدن و گندیدگی کل سبزی خواهد شد.
  • برای تربچه پاک کردن لازم است تا سر و جایی که برگ به آن چسبیده را به اندازه یک نوک چاقو بگیریم و توجه کنیم تا اگر سیاهی و خرابیی هم وجود دارد آن را جدا می‌کنیم و در صورت مصرف برگِ تربچه، برگهای خوب و نرم و جوان‌تر را برای مصرف انتخاب می‌کنیم خواهیم کرد.
  • روش پاک کردن پیازچه این است که سر ریشه دار آن را می‌بُرند و قسمتی از انتهای سبز آن را هم کوتاه می‌کنند تا سبزی جوان و تازه‌تر به چشم ما بیاید.

 

سبزی پاک شده کیلویی

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.