یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

عکس سبزی قورمه خرد شده

این وبلاگ جهت مشاهده و معرفی محصولات سایت شاینو می باشد. جهت در خواست محصول مورد نظر با شماره 09121391592 تماس حاصل نمایید.

عکس سبزی قورمه خرد شده

۲۴۲ بازديد

عکس سبزی قورمه خرد شده

قورمه سبزی بسیار غذای خوش مزه ایست که در همه جای ایران حتی می توان گفت افرادی که خارج از ایران به غذاهای ایرانی علاقه دارند از انتخاب های اول آن ها است. از این رو یکی از مشکلاتی که بعضی از خانم های خانهدار این روز ها ممکن است داشته باشند و یا نو عروسانی که به تازگی می خواهند شروع به آشپزی کنند این است که نمی دانند برای غذایی مثل قورمه سبزی که می خواهند تهیه کنند به چقدر ماده غذایی نیاز دارنتد یا چه مقدرا به اضافه کردن سبزی قورمه احتیاج است. بنابراین برآن شدیم تا ضمن نشان دادن عکس سبزی قورمه خرد شده برای شناخت بیشتر از سبزی های مورد نیاز خانم های خانه دار نیز ترکیب های استفاده شده در آن را هم نام ببریم.

عکس سبزی قورمه خرد شده

 

 سبزی قورمه

قورمه سبزی که از بهترین و اصیل ترین غذاهای ایرانی می باشد از جمله غذاهایی است که بسیار مورد علاقه آقایان ایرانی می باشد. این خورشت خوشمزه برای درست شدن نیاز به مهارت های بسیاری دارد که از جمله آن استفاده از سبزی خرد شده تازه و همچنین بهره گیری از سبزی تازه و ارگانیک می باشد. علاوه براین موارد خیلی مهم است تا شما بدانید هر موادری را چگونه استفاده کنید تا خورشت شما لعاب دار و خوش طعم نیز بشود. از مقدار سبزی گرفته تا لیمو عمانی که مورد نیاز قورمه سبزی می باشد همه مواردی است که در تهیه یک خورشت قورمه سبزی بسیار مهم می باشد.

عکس سبزی قورمه

عکس سبزی قورمه خرد شده

عکس سبزی قورمه خرد شده

نکات مهم در تهیه خورشت قورمه سبزی

  • یکی از سبزی هایی که سبب خوش طعم شدن شبزی خورشتی شما می شود اضافه کردن ترخون می باشد. با اضافه کردن ترخون به سبزی خود قورمه سبزیتان خوش مزه تر خواهد شد.
  • یکی از قلق های دیگر در تهیه خورشت قورمه سبزی اضافه کردن زعفران می باشد. بدین صورت که مقداری زعفران پودر شده را در آخر کار به خورشت خود اضافه نمایید.
  • یکی از مواردی که باعث می شود تا خورشت قورمه سبزی لعاب دار شود این است که به هنگام تهیه سبزی خرد شده آن برای سرخ کردن از روغن جامد برای این کار نیز استفاده شود.
  • برای آنکه لوبیاهای خورشت شما در غذا طعم خوبی داشته باشد بهترین کار این است که آن ها را از شب قبل خیس کنید و قبل از پخت آن را بیست دقیقه در آب جوش بجوشانید تا طعم خوبی را به غذای ما نیز بدهد.
  • لیمو عمانی نیز یکی از مواردی است که استفاده از آن باعث می شود تا طعم ترش خورشت احساس دلچسبی را ایجاد کند. از آن جایی که لیمو عمانی در دو نوع تیره و روشن ارایه می شود استفاده از لیمو عمانی تیره برای خورشت قورمه سبزی مناسب تر است.

عکس سبزی قورمه خرد شده

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.