شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

قیمت یک کیلو سبزی خرد شده

این وبلاگ جهت مشاهده و معرفی محصولات سایت شاینو می باشد. جهت در خواست محصول مورد نظر با شماره 09121391592 تماس حاصل نمایید.

قیمت یک کیلو سبزی خرد شده

۱۷۰ بازديد

قیمت یک کیلو سبزی خرد شده

فراورده هایی که از سبزی می توانید تهیه نمایید بسیار زیاد هستند و از هرکدام در هر مرحله ای می توانید برای رسیدن به سود مناسب نیز استفاده نمایید. زمانی که شما می خواهید برای تهیه یک کیلو سبزی صرف کنید شاید بسیار گران قیمت تر از قیمت یک کیلو سبزی خرد شده که به صورت خانگی و آماده تهیه می شود باشد. پس به صرفه تر این است که اگر به لحاظ زمانی وقت کافی برای تهیه مواد اولیه غذایمان را نداریم آن را از جاهایی که سالم هستند و بهداشتی می باشند نیز تهیه نماییم.

قیمت سبزی خرد شده و سرخ شده

راه اندازی کارگاه سبزی پاک کنی

اگر فکر می کنید که همه در هابه روی شما بسته شده باشد گفت این اشتباه بزرگ فقط در تفکر شماست و بهتر است کمی به اطراف نگاه کنید و نیاز های امروزه را به سنجید. یکی از این نیاز ها که امروزه خیلی به چشم می آید تهیه همین مواد اولیه برای یک خورشت ساده است. هنگامی که شما وقت و زمان کافی برای تهیه یک سبزی خرد شده را ندارید می توانید آن را از جاهای دیگر که به صورت خانگی فعالیت می کنند یا از فروشگاه های آنلاین نیز خریداری کنید تا در کوتاه ترین زمان در اختیار شما قرار بگیرد. پس می بینیم که با کمی فکر و همت بیشتر می توان به یک درآمد بسیار مناسب دست پیدا کرد.

قیمت سبزی خرد شده و سرخ شده

 

تهیه مواد اولیه

قبل از اینکه نیاز های اولیه خود را تامین نمایید بهترین کار این است که با افرادی که در این حرفه مشغول به فعالیت می باشند نیز دارای مشورت باشید. این کار باعث می شود تا شما بدانید چه موانع و سختی هایی را پیشرو دارید و به یکباره نیز غافل گیر نشوید.

اما مواد اولیه برای یک کارگاه سبزی خرد کنی چیزی جز انواع سبزی های مختلف نمی تواند باشد و البته وسایل جانبی بسیار مورد نیاز است ولی بیس اصلی کار شما برروی تهیه سبزی می باشد. برای تهیه سبزی تازه یکی از روش های کار این است تا با کشاورزان قرار دادی داشته باشید و از آن ها خریداری کنید در این صورت می توانید در قیمت تمام شده برایتان هم رقم مناسبی به وجود بیاید.

قیمت سبزی خرد شده و سرخ شده

نحوه فروش

برای فروش محصولات خود به صورت سبزی خرد شده یا سبزی پاک شده کیلویی یا سبزی خرد شده بسته بندی می توانید با ارگان های دولتی و خیلی از تالار ها که نیاز روزانه شان می باشد قرار داد ببندید. البته اگر کارتان خوب باشد و همسایه های اطراف هم متوجه شغل جدید شما بشوند حتما مشتریان بسیاری را از طرف همسایه ها و دیگران اطرافیان خود خواهید داشت. اما در این بین حتما به تبلیغ محصولات خود در شبکه های اجتماعی بپردازید.

قیمت سبزی خرد شده و سرخ شده

نکته آخر

فراورده های حاصل از سبزی خرد کنی بسیار زیاد است و در هر مرحله ای از تهیه سبزی گرفته تا بسته بندی آن مشتریان بسیاری دارد. تمام نیاز شما برای حفظ مشتریانتان این است که اعتماد آن ها را با کیفیت محصولی که در اخیتارشان قرار می دهید جلیب نمایید. در این بین علاوه بر سبزی خرد شده کاره ای جانبی دیگری نیز وجود دارد که می توانید با انجام آن فروش خود را چندین برابر کنید. مثلا به فروش مربا و انواع ترشیجات نیز بپردازید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.