شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

قیمت هر کیلو سبزی پاک شده

این وبلاگ جهت مشاهده و معرفی محصولات سایت شاینو می باشد. جهت در خواست محصول مورد نظر با شماره 09121391592 تماس حاصل نمایید.

قیمت هر کیلو سبزی پاک شده

۲۱۰ بازديد

قیمت هر کیلو سبزی پاک شده

سبزی پاک کرده یکی از فراورده های سبزی می باشد که استفاده بیشماری دربین خانواده های ایرانی دارد. تقریبا می توان گفت بیش از ۹۰ درصد غذاهای ایرانی نیاز به سبزی های مختلف و مخصوص به خود را دارند. اما مشغله های امروزه به گونه ای شده است این امکان برای همگان وجود ندارد تا خود شان به تهیه سبزی خرد شده و یا سبزی پاک شده بپردازند از این رو قیمت هر کیلو سبزی پاک شده نتنها بالا تر خواهد بلکه به دلیل متقاضی های بسیاری که وجود دارد این شغل نیز می تواند رواج بیشتری بیابد.

قیمت هر کیلو سبزی پاک شده

انواع سبزی های پاک شده

جغرافیای منطقه ای ایران به گونه ای است که در این کشور انواع سبزیجات و گیاهان و میوه ها نیز یافت می شود. شما می توانید انواع سبزی ها را در جای جای ایران یافت کنید. از انواع سبزی های می توان به مهمترین آن سبزی خوردن نیز اشاره کرد. اما سبزی های بسیار دیگری نیز هستند که در بسیاری از غذا ها به کار برده می شوند.

سبزی سوپ

سوپ یکی از غذاهای مقوی می باشد که برای بیماری هایی مثل سرما خوردگی و آنفولانزا غذای بسیار مناسبی نیز می باشد. اما سبزی های مناسبی که در این نوع غذا استفاده می شود کمی گیشنیز و نیز جعفری می باشد. البته از سوپ به عنوان پیش غذا هم استفاده می شود و بسیار خوشمزه و دلپذیر می باشد.

قیمت هر کیلو سبزی پاک شده

سبزی پلو

در بسیاری از غذاهای ایرانی پلو بخش اصلی غذا می باشد. بسیاری از غذاهایی مثل ماهی که با برنج همراه سبزی سرور می شود و به آن اصطلاحا سبزی پلو می گویند از ترکیب سبزی هایی مثل شوید، تره،‌ جعفری، شنبلیله، گشنیز و کمی سیر می باشد. این نوع ترکیب سبزی بسیار خوش بو و عطر می باشد و طعم خوش مزه ای نیز دارد.

قیمت هر کیلو سبزی پاک شده

سبزی قورمه

قورمه سبزی به عنوان غذای اصیل ایرانی از ترکیب سبزی هایی چون جعفری ، تره ،شنبلیله و گشنیز می باشد که در برخی از افراد ترجیه می دهند گشنیز آن را کمتر استفاده نمایند یا در برخی موارد اصلا گشنیز در آن استفاده ننمایند.

قیمت هر کیلو سبزی پاک شده

سبزی دلمه

دلمه یک غذای خاص بشمار می آید و طرز تهیه آن بسیار خاص و احتیاج فرد کار بلد دارد. برای تهیه ماده اولیه این نوع غذا شما احتیاج به ترکیب جعفری ، شوید ، نعناع ، ترخون و پیازچه دارید. اما برای داشتن یک دلمه بسیار خوش مزه باید در ابتدا فوت و فن پیچیدن مواد دلمه داخل برگ مو ها را دارید البته دلمه علاوه بر دلمه برگ مو انواع دیگری هم دارد.

قیمت هر کیلو سبزی پاک شده

سبزی آش

آش از جمله غذاهایی می باشد که هم به عنوان غذا می توان آن را میل کرد و هم به عنوان پیش غذا. از آش های معروفی که در ایران وجود دارد آش رشته است که سبزی های مورد نیاز آن شامل ترکیب جعفری ، تره ، گشنیز و اسفناج یا برگ چغندر می باشد.

قیمت هر کیلو سبزی پاک شده

سبزی کوفته

کوفته یک غذای خوشمزه و بسیار خوش قیافه ای می باشد. از انواع کوفته ها کوفته ی شهر تبریز بسیار معروف است. سبزی های مورد نیاز برای این غذای خوش مزه ترکیب مرزه ، ترخون ، گشنیز و جعفری است. می توانید از شوید و نعناع هم به مقدار کم استفاده نمایید زیرا مقدار زیاد آن ها موجب تلخی و طعم بد کوفته خواهد شد.

قیمت هر کیلو سبزی پاک شده

سبزی کوکو

قیمت هر کیلو سبزی پاک شده

کوکو از جمله غذاهایی است که بسیار در خانواده های ایرانی استفاده می شود و سبزی های مورد استفاده در آن ترکیب تره ، جعفری ، شوید ، گشنیز به صورت دلخواه می باشد همچنین از کاهو نیز می توانید استفاده کنید.

قیمت هر کیلو سبزی پاک شده

برای اطلاع از قیمت هر کیلو سبزی پاک شده می توانید از طریق لینک تماس با ما توسط فروشگاه شاینو ارایه دهنده انواع سبزی های خرد شده با ما در ارتیاط باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.