شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

قیمت سبزی خرد شده و سرخ شده

این وبلاگ جهت مشاهده و معرفی محصولات سایت شاینو می باشد. جهت در خواست محصول مورد نظر با شماره 09121391592 تماس حاصل نمایید.

قیمت سبزی خرد شده و سرخ شده

۲۰۱ بازديد

قیمت سبزی خرد شده و سرخ شده

سبزی سرخ کنی و خرد کنی یکی از مشاغلی است که درآمد بسیار خوبی برای افرادی که می خواهند با سرمایه ای کم شروع به یک کسب و کار نمایند. قیمت سبزی خرد شده و سرخ شده هر چه قدر هم که باشد برای افرادی که زمان کافی برای تهیه مواد اولیه سبزی به صورت آماده و یا سبزی خرد شده تازه ندارند می تواند مناسب باشد. مشغله های روز افزونی که امروزه وجود دارد همه را درگیر خود کرده و از آن رو بیشتر خانم های خانه دار یا شاغل ترجیه می دهند تا از مواد اولیه تازه و خانگی که به صورت آماده و بهداشتی است استفاده نمایند.

قیمت سبزی خرد شده و سرخ شده

سبزی سرخ شده

برای تهیه سبزی سرخ شده باید ببینید که سبزی مورد نظرتان برای چه نوع غذایی است مثلا برای بعضی از غذاها لازم است تا آن ها را بیشتر سرخ کنید و برای برخی دیگر احتیاجی به سرخ کردن زیادتر نمی باشد.

روش سرخ کردن سبزی خرد شده

  1. برای سبزی سرخ شده نیاز است تا در مرحله اول به تهیه سبزی های مورد نظر بپردازید.
  2. مثلا برای تهیه سبزی قورمه نیاز دارید تا به نسبت های مناسب تره ، جعفری،‌شنبلیله تهیه نمایید.
  3. سبزی ها را خوب بشویید و برای از بین بردن انگل و میکروب های داخل سبزی از مواد ضد عفونی کننده نیز استفاده نمایید. می تونید از ترکیب نمک و سرکه برای شستشوی سبزی های خود نیز استفاده نمایید.
  4. بعد از شستشوی کامل باید بگذارید تا آب سبزی ها کاملا خشک شود.
  5. سبزی هایی که در این مرحله وجود دارند را بسته به نوع غذایی که دارید خرد نمایید. مثلا برای تهیه سبزی خرد شده قرمه سبزی می توانید آن را بسیار ریز کنید که کار مناسبی هم می باشد.
  6. بعد از خرد کردن سبزی ها باید آن ها را درون ماهیتابه بدون آب و روغن قرار دهید تا کاملا آب سبزی ها با حرارت ملایم خشک شود.
  7. بعد از این مرحله می تونید روغن جامد را نیز اضافه نمایید. روغن جامد باعث می شود تا خورشت شما لعاب بیشتری بی اندزد.
  8. با حرارت ملایم شروع به تفت دادن سبزی ها کنید سپس بعد از کاملا سرخ شدن سزی ها آن را درون یک کیسه فریزری مخصوص این کار قرار دهید.

طبق روش های بالا می تونید سبزی خرد شده تازه خریداری نمایید و با این روش به مدت دو تا سه ماه از آن استفاده نمایید.

قیمت سبزی خرد شده و سرخ شده

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.