شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

قیمت سبزی خرد شده قورمه سبزی

این وبلاگ جهت مشاهده و معرفی محصولات سایت شاینو می باشد. جهت در خواست محصول مورد نظر با شماره 09121391592 تماس حاصل نمایید.

قیمت سبزی خرد شده قورمه سبزی

۱۸۱ بازديد

قیمت سبزی خرد شده قورمه سبزی

قورمه سبزی از غذاهای پرطرفدار ایرانی های می باشد که بسیاری از مردان ایرانی علاقه بسیاری به این خورشت خوشمزه نشان می دهند. برای تهیه این خورشت از جمله مواد اولیه ای که نیاز دارید سبزی خرد شده و نیز سرخ کرده سبزی قورمه می باشد. قیمت سبزی خرد شده قورمه سبزی در محصولات فروشگاه شاینو موجود می باشد. و می توانید با مراجعه به فروشگاه ما و سفارش محصول مورد نظر در کوتاه ترین زمان ممکن محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت سبزی خرد شده قورمه سبزی

سبزی قورمه سبزی

  • برای تهیه سبزی قورمه شما نیاز به ترکیب چندین نوع سبزی دارید. از جمله سبزی هایی که برای تهیه قورمه سبزی مورد نیاز می باشد تره ، جعفری ، گشنیز ، شنبلیله و نعناع است. پس از تهیه این سبزی ها نوبت به پاک کردن آن نیز می رسد. باید در زمینه شناخت سبزی ها تجربه بسیاری داشته باشید تا بتوانید با سرعت بیشتری به پاک کردن سبزی ها بپردازید اما اگر فکر می کنید برای این کار زمان کافی و یا لازم را ندارید می توانید از سبزی خرد شده آنلاین فروشگاه شاینو سفارشات خود را ثبت نمایید.
  • بعد از پاک کردن سبزی ها نوبت به شستشوی آن می رسد که این مرحله مرحله بسیار مهمی می باشد. چون باید تمام مراحل ضدعفونی نیز رعایت شود.
  • اگر در منزل سبزی خرد کن خانگی دارید می توانید سبزی های خود را با مقدار های کم در دفعات متعدد با همان دستگاه های خانگی خرد کنید و دیگر نیازی به سبزی خرد شده آماده نیز ندارید. برای سبزی قورمه بایدسبزی خرد شده به صورت کاملا ریز نیز باشد.
  • پس از خرد کردن سبزی ها نوبت به سرخ کردن آن می رسد. این مرحله یکی از مراحل مهم می باشد که باید بدرستس انجام گیرد. برای تهیه سبزی سرخ شده ابتدا باید سبزی ها را درون ماهیتابه بریزید و بگذارید تا آب آن کاملا خشک شود سپس با اضافه کردن روغن شروع به تفت آن کنید.

قیمت سبزی خرد شده قورمه سبزی

انواع سبزی قورمه سبزی

قورمه سبزی از جمله غذاهایی است که در اقسا نقاط ایران پخته می شود. اما هر شهری بنا به ضاعقه ای که دارند آن را سبک خود تهیه می کنند. در زیر به چند نمونه از سبزی های متفاوت در خورشت قورمه سبزی در شهرستان های دیگر نیز می پردازیم:

قورمه سبزی تهرانی:

تره، جعفری، شنبلیله

قورمه سبزی فارس و خوزستان:

تره، جعفری، شنبلیله، شوید، اسفناج یا برگ چغندر، شنبلیله، سیر سبز

قورمه سبزی آذربایجان:

تره، جعفری، گشنیز، اسفناج یا برگ چغندر، ترخون

 

قیمت سبزی خرد شده قورمه سبزی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.