شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

عکس سبزی خرد شده

این وبلاگ جهت مشاهده و معرفی محصولات سایت شاینو می باشد. جهت در خواست محصول مورد نظر با شماره 09121391592 تماس حاصل نمایید.

عکس سبزی خرد شده

۲۰۳ بازديد

عکس سبزی خرد شده

سبزی خرد شده از ملزومات مهم در آشپزی می باشد. اکثر غذاهای ایرانی ترکیبی از سبزی های مختلف می باشد که در انواع غذاها و خورشت ها استفاده از آن ها لازم است. از این رو شاید برخی از خانم های خانه دار نیاز داشته باشند تا برای شناخت بهتر عکس سبزی خرد شده انواع غذا ها را ببینند تا بتوانند دیدی بهتری نسبت به آشپزی خود داشته باشند.

عکس سبزی خرد شده

سبزی خرد شده غذاهای مختلف

در این مورد ما از تنوع بسیاری برخورداریم. اگر بخواهیم خورشت یا پلوی خوشمزه ای را تهیه نماییم باید حتی به میزان نسبت سبزی هایی که باهم ترکیب می کنیم نیز دقت داشته باشیم. از جمله غذاهای پر استفاده در بین خانواده های ایرانی که نیاز دارد تا سبزی خرد شده آماده برای ان تهیه نمایید و گاها می تواند برای خانم ها خانه داری که در بیرون از خانه هم مشغول به کار و فعالیت هستند مشکل ساز باشد، کوفته، دلمه،‌کوکوی سبزی، قورمه سبزی، و نیز سبزی پلو می باشد.

این مدل غذا ها از جمله غذاهای مجلسی در بین غذاهای ایرانی به حساب می آید و نوع سبزی و نسبتی که باید استفاده شود اهمیت بسیاری پیدا خواهد کرد.

انواع سبزی خرد شده

سبزی دلمه

عکس سبزی خرد شده

دلمه از غذاهایی است که می توان در تهیه ان خلاقیت بسیاری را به کار برد. اما سبزی مناسب برای این غذا از ترکیب  تره، جعفری، مرزه، ترخون، پیازچه، نعنا و کمی شوید تهیه می شود.

سبزی قورمه

عکس سبزی خرد شده

برای درست کردن قورمه سبزی همان طور که از اسمش پیداست بیس اصلی غذا روی سبزی خرد شده آن قرار دارد. یعنی هرچه سبزی خرد شده تازه استفاده شود و نسبت سبزی ها به درستی رعایت شود می توانید یک خورشت لعاب دار بسیار خوش مزه را نیز تهیه نمایید. سبزی های مورد نیاز برای سبزی قورمه شامل تره، جعفری، شنبلیله می باشد.

سبزی پلویی

عکس سبزی خرد شده

عکس سبزی خرد شده

برای بسیاری از مجالس و در بسیاری از اعیاد از سبزی پلو و … استفاده می کنند. در واقع می توان به جای نقطه چین ها گفت سبزی پلو با ماهی و یا گوشت و یا مرغ. اما سبزی ای که برای این پلو مناسب است شامل ترکیب تره، جعفری، گشنیز، شوید، شنبلیله و کمی سیر سبزی می باشد.

سبزی کوکو

عکس سبزی خرد شده

کوکو سبزی در برخی موارد می تواند در کنار غذاهای مجلسی قرار بگیرد و در مواردی دیگر به عنوان یک غذای حاضری مورد استفاده قرار می *******د. اما ترکیب مناسب سبزی برای یک کوکو سبزی معمولی گشنیز ، ریحان ، ترخون ، پیازچه ، تره ، جعفری و شوید که از سبزیجات معطر می باشند استفاده می کنند.

سبزی سوپ

عکس سبزی خرد شده

ترکیب جعفری و نیز کمی گشنیز یک ترکیب بسیار عالی را برای تهیه سو ایجاد می کند. سوپ از جمله غذاهایی است که هم به عنوان پیش غذا در مجالس مختلف استفاده می شود وهم به عنوان یک غذا برای افراد بیشمار به حساب می آید.

سبزی کوفته

عکس سبزی خرد شده

کوفته از غذاهای اصیل ایرانی ست که برای درست کردن آن به مهارت نیاز است. اگر می خواهید کوفته شما وا نرود پس به یکی از نکات مهم آن که استفاده از سبزی مناسب است دقت کنید. از ترکیب سبزی های شوید، نعنا، گشنیز، جعفری، تره، ترخون برای تهیه کوفته نیز استفاده می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.