شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

طرز تهیه سبزی خرد شده

این وبلاگ جهت مشاهده و معرفی محصولات سایت شاینو می باشد. جهت در خواست محصول مورد نظر با شماره 09121391592 تماس حاصل نمایید.

طرز تهیه سبزی خرد شده

۱۸۱ بازديد

طرز تهیه سبزی خرد شده

برای تهیه سبزی خرد شده ابتدا باید بدانید برای چه غذایی می خواهید این تدارک را ببینید. از آنجایی که سبزی مورد استفاده در هر خورش یا پلویی می تواند متفاوت باشد برای تهیه سبزی خرد شده آن نیز باید از سبزی های متفاوت نیز استفاده نمایید. شاید این مطلب بتواند کمک شایانی باشد به خانم های خانه دار امروزی که برای تهیه یک غذای بسیار لذیذ ایرانی تلاش می کنند باشد. از این رو طرز تهیه سبزی خرد شده نمی تواند خیلی موضوع پیچیده ای باشد بنابراین برای اطاعات بیشتر کاربران انواع سبزی های مناسب برای غذا را به همراه نحوه تهیه آن ها نام خواهیم پرداخت.

طرز تهیه سبزی خرد شده

انواع سبزی های مناسب برای تهیه غذا

کشور ایران به گونه ای در یک موقعیت جغرافیایی قرار گرفته است که می توانید انواع و اقسام محصولات مورد نیاز خود را در هر کجای ایران که باشید تهیه نمایید. استفاده از سبزی می تواند فواید بسیاری برای بدن نیز داشته باشد و بخش بسیاری از ویتامین های مورد نیاز بدن با استفاده از سبزی قابل رفع نیز می باشد. اما سبزی های مورد نیاز برای انواع غذاهای ایرانی شامل موارد زیر نیز می شود:

سبزی قورمه:

طرز تهیه سبزی خرد شده

یکی از غذاهای پرطرفدار ایرانی قورمه سبزی می باشد. برای تهیه این نوع سبزی هم می توانید از سبزی خرد شده آماده استفاده نمایید هم می توانید از مهارت خود در این زمینه کمک گرفته و با تهیه سبزی تره، جعفری، گشنیز و مقدار کمی شنبلیله یک خورشت قورمه بسیار خوش مزه نیز تهیه نمایید.

طرز تهیه سبزی خرد شده

سبزی آش:

طرز تهیه سبزی خرد شده

آش به عنوان یک غذای اصیل ایرانی شناخته می شود که بسیار لذیذ است و با ضاعقه بسیاری از ایرانی ها سازگار می باشد. اما برای تهیه این نوع آش شما احتیاج به فراهم کردن چند نوع سبزی از جمله تره، جعفری، گشنیز و اسفناج دارید. اگر اسفناج نداشتید بهترین گزینه برگ چغندر می باشد که خواص بیشتری نسبت به اسفناج نیز دارد. اما اگر در تهیه آن عجله دارید می توانید از طریق فروشگاه های آنلاین به تهیه سبزی خرد شده آنلاین نیز بپردازید.

سبزی کوکو:

طرز تهیه سبزی خرد شده

کوکو از مدل غذاهایی است که برای تهیه آن وقت بسیاری نیاز به صرف کردن نمی باشد و و اگر سبزی آن را که شامل تره ، جعفری ، شوید ، گشنیز و کمی شنبلیله می باشد از قبل تهیه کرده باشید و در فریزر آماده داشته باشید می توانید به سرغت یک غذای حاضری و بسیار دلپذیر نیز تهیه کنید.

سبزی پلو:

طرز تهیه سبزی خرد شده

پلو در غذاهای ایرانی بسیار طرفدار دارد و در شب های عید و بسیاری از اعیاد با درست کردن سبزی پلو با ماهی یا انواع دیگر سبزی پلو آن هم با سبزی خرد شده تازه می توان اعضای خانواده را در یک سوپرایز حسابی نیز قرار داد. اما سبزی ای که برای تهیه این نوع پلو مورد نیاز شما می باشد شامل گشنیز، جعفری، تره، برگ سیر(در صورت تمایل)، شوید، مقداری شنبلیله. که می توان سبزی های معطر دیگری چون نعنا و ریحان و شوشاق نیز به آن اضافه کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.