شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

سبزی خرد شده

این وبلاگ جهت مشاهده و معرفی محصولات سایت شاینو می باشد. جهت در خواست محصول مورد نظر با شماره 09121391592 تماس حاصل نمایید.

سبزی خرد شده

۲۰۳ بازديد

سبزی خرد شده

یکی از ویژگی های زندگی امروزه استفاده از امکانات بیبشتر جهت افزایش رفاه حال افراد می باشد. در این دوره ای که زندگی می کنیم دیگر افراد علاقه ای ندارند تا برای تهیه سبزی های مختلف برای پخت و پز غذا از صفر تا صد تهیه آن را خود انجام دهند از این رو بسیاری از فروشگاه های خدماتی هستند که این امکان را برای افراد بسیاری فراهم می کنند تا بتوانند از سبزی خرد شده فراوری شده از همه گروه های سبزیجات و نیز تهیه انواعچیپس های میوه ای در اختیار افراد مختلف قرار دهند.

سبزی خرد شده

انواع سبزی خرد شده

از آنجایی که تنوع سبزی های مورد استفاده در مواد غذایی بسیار دارای تنوع می باشند به طبع سبزی خرد شده در این دسته می تواند شامل موارد بسیاری شود که در زیر به بخش پر استفاده آن نیز اشاره می کنیم:

سبزی خردشده قورمه سبزی

یکی از انواع مهم در سبزی خرد شده نوع قورمه سبزی آن می باشد که در خواست های بسیاری برای تهیه این نوع سبزی توسط خریداران ارایه می شود. اما ویژگی ای که باید این نوع سبزی داشته باشد ریز خورد شدن آن می باشد و این مورد یکی از مهم ترین خصوصیاتی در خورد کردن سبزی قورمه سبزی نیز باشد رعایت شود. چراکه عدم رعایت این مورد باعث می شود خورشت قورمه سبزی شما به خوبی جا نیوفتاده باشد. همچنین اگر سبزی شما از نوع محلی باشد بسیار در عطری که خورشت ما ایجاد می کند می تواند تاثیر داشته باشد.

سبزی خرد شده

سبزی خرد شده آش

آش یکی از غذاهای ایرانی است که بسیار طرفدارن خاص خود را دارد. آش به عنوان هم یک غذای کامل می تواند استفاده شود و هم به عنوان پیش غذا مورد استفاده قرار می گیرد. برای تهیه سبزی آش باید از ترکیب سبزی های اسفناج (درصورت نبودن آن برگ چغندر)، جعفری، گشنیز و تره نیز استفاده نمایید. سبزی آش از آنجایی که هرچقدر در آش نما داشته باشد زیبایی غذا را دوچندان می کند از این رو نباید خیلی ریز خورد شود و بهتر است این سبزی را به صورت درشت خرد کنید و هرچه مقدار تره آن بیتشر باشد عطر حاصل از غذای شما بیشتر خواهد شد و طعم خوبی خواهد داشت.

سبزی خرد شده

سبزی خردشده کوفته و دلمه

کوفته و دلمه از غذاهای سنتی پر طرفداری است که از ترکیب سبزی های جعفری، تره، شوید ، گشنیز، ترخون و مرزه تهیه می شود و از ویژگی های این نوع سبزی دارد این است که نیاز به سرخ کردن ندارد و باید بسیار ریز خرد شوند. ترخون و مرزه از جمله مواردی است که به طعم غذای شما بسیار کمک می کند و این نوع غذا یکی از ویژگی های بارز آن عطر حاصل از آن می باشد.

سبزی خرد شده

روش مناسب سرخ کردن انواع سبزی

برای اینکه سبزی های خود را به بهترین روش مناسب بتواید طبخ دهید باید در ابتدا آن ها را درون ماهیتابه ریخته و در یک حرارت ملایم بگذارید تا آب آن خشک شود و سپس به آن روغن نیز اضافه نمایید. در این میان باید مراقب باشید تا سبزی های شما به رنگ تیره و سوخته تبدیل نشود تا استفاده از آن نیز برای سلامتی مفید باشد.

سبزی خرد شده

فروشگاه شاینو در صدد است تا با ارایه محصولات خود به صورت سبزی خورد شده و کیترینگ های مختلف به صورت کاملا بهداشتی و ارگانیک  محصولات خود را در اختیار خریدارن و افراد مختلف به صورت آنلاین نیز قرار دهد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و نیز ارتباط با فروشگاه خدماتی شاینو می توانید از طریق لینک تماس با ما ارتباط خود را برقرار نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.