شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

سبزی خرد شده قورمه سبزی

این وبلاگ جهت مشاهده و معرفی محصولات سایت شاینو می باشد. جهت در خواست محصول مورد نظر با شماره 09121391592 تماس حاصل نمایید.

سبزی خرد شده قورمه سبزی

۲۱۹ بازديد

سبزی خرد شده قورمه سبزی

همونطور که همه می دونن قورمه سبزی غذایی است اصالتا ایرانی و مختص کشور ما ایران است. از این رو سبزی خرد شده قورمه سبزی بسیار خواهان دارد. اگر شما می خواید یکی از ارادی باشید که می خواهد با استفاده از یک سرمایه اندک کسب و کاری پر درامد و سود آور نیز به وجود بیاورد، تهیه فراورده های سبزی که در راس آن سبزی قورمه قرار دارد بسیار مورد استقبال ایرانی ها می باشد. از آنجایی که پخت این غذا قلق های خود را دارد پس خیلی مهم است تا سبزی مورد استفاده در این نوع خورشت از مواد تازه استفاده شده باشد.

سبزی خرد شده قرمه سبزی

مراحل لازم جهت تهیه قورمه سبزی

ابتدا لاز است تا مواد اولیه لازم برای این نوع غذا را نیز تهیه نمایید. سبزی خرد شده آماده قومه سبزی را می توانی از فروشگاه آنلاین شاینو خریداری نمایید و ب این کار در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید. اما اگر زمان کافی دارید می توانید به تهیه سبزی های لازم از جمله تره و جعفری و شنبلیله و کمی گشنز نیز بپردازید.

مرحله بعدی بعد از پاک کردن سبزی ها شستشوی خوب سبزی ها است تا کاملا گند زدایی شوند و با مواد ضدعفونی کننده کاملا شسته شوند تا میکروبی درون آن ها وجود نداشته باشد.

سبزی ها بعد از شستشو باشد سرخ شوند. برای سرخ کردن سزی ها ابتدا آن ها را درون ماهیتابه کاملا بگذارید تا آبش خشک شود سپس بعد از آن روغن اضافه نمایید تا به صورت کامل تفت داده شود.

بعد از آنکه لوبیا را از شب قبل خیساندید آن را به مدت ۱۰ دقیقه در آب جوش قرار دهید سپس کنا بگذارید.

سپس به مقدار لازم پیاز نگینی شده را درون ماهیتابه تفت بدهید تا طلایی رنگ بشود و بعد از آن گوشت را اضافه کرده و بعد از کمی تفت دادن و تغییر رنگ گوشت لوبیا قرمز ها را نیز اضافه نمایید. بعد از این مرحله سبزی هایی که آماده کرده ایم رار نیز اضافه می کنیم و تفت می دهیم و بهمقدار سه لیوان آب ولرم به آن اضافه می نماییم. لیمو امانی ها را هم ب چنگال سورخ کرده و اضاف می کنیم.

سبزی خرد شده قرمه سبزی

حالا باید منتظر باشیم تا خورشت با محتویاتی که اضافه کرده ایم به جوش بیاید وقتی خوب جوش آمد زیر آن را کم می کنیم تا به آرامی به مدت ۲ ساعت با شعله ملایم پخته شود.

نکات مهم در سبزی قورمه سبزی

  • از نکات مهمی که در سبزی قورمه سبزی وجود دارد این است که این سبزی باید کاملا ریز تهیه شود و یا اصطلاحا به آن ساتوری می گویند نیز باشد.
  • هر چه سبزی قورمه شما خرد تر باشد خورشت شما بهتر جا خواهد افتاد.
  • اگر می خواهید از سبزی خرد شده سالم تری بهره مند شوید یکی از کارهایی که می توان انجام داد این است که سبزی خرد شده آماده را به صورت سرخ نشده درون فریزر قرار دهید یا از سبزی خشک برای خورشتتان استفاده نمایید چون بهتر است سبزی خرد شده که داخل فریزر می باشد از قبل سرخ نشده باشد در غیر این صورت ممکن است روغن یخ زده موجب به خطر انداختن سلامتی شما باشد.

سبزی خرد شده قرمه سبزی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.