شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

سبزی خرد شده در تهران

این وبلاگ جهت مشاهده و معرفی محصولات سایت شاینو می باشد. جهت در خواست محصول مورد نظر با شماره 09121391592 تماس حاصل نمایید.

سبزی خرد شده در تهران

۱۸۹ بازديد

سبزی خرد شده در تهران

تهران یکی از شهر های بزرگ ایران می باشد که برای بسیاری از مشاغل شاید جای مناسبی نیز باشد. یکی از این موارد ارایه سبزی خرد شده آماده و یا سبزی پاک شده کیلویی می باشد. از آنجایی که کار ها و مشتقاتی که در کنار این کار باید صورت بگیرد موارد بسیاری می باشد مثل خرید کردن نوع سبزی مورد نظر و نیز شستشو و مواردی از این قبیل قیمت هر کیلو سبزی پاک شده می تواند خیلی هزینه مناسب تری برای افرادی که مشغله کاری دارند باشد. بنابراین سبزی خرد شده در تهران می تواند به عنوان یک حرفه جدید در نظر گرفت که باعث ایجاد منبع درامد برای بسیاری از خانواده های تهرانی و نیز ایرانی خواهد بود.

سبزی خرد شده در تهران

روش صحیح خرد کردن سبزیجات

برای استفاده بهینه از برخی سبزیجات روش مناسب این است که برای هر مدل میوه یا سبزی روش مناسب آن را به کار بگیرید. بسیاری از میوه ها و سبزیجات هستند که اگر بلد نباشید به درستی این میوه ها و سبزیجات را به کار بگیرید باعث حیف و میل کردن آن خواهید شد. از جمله میوه ها و سبزیجاتی که در وپست کندن و خرد کردن آ ها باید دقت بسیاری به عمل آورید گیاه گنگر و چغندر و یا کلم قمری، بلال، کدو تنبل زرد می باشند.

سبزی خرد شده در تهران

چاقوی مناسب سبزی خرد کردن

برای آنکه سبزی هایی تازه و یکدست داشته باشید و بتوانید به روش صحیح و درست آن ها را تهیه نمایید یکی از مواردی که بسیار مورد توجه می باشد استفاده از چاقوی مناسب است. چاقو ها انواع مختلفی دارند و هر کدام برای کار مشخصی طراحی شده است. استفاده به جا و درست از این ابزار موجب سرعت و سهولت در کار شما خواهد شد.

سبزی خرد شده در تهران

انواع چاقو های آشپزی

  • چاقوی سرآشپز
  • چاقوی برش
  • چاقوی دندانه‌دار
  • چاقوی سانتوکو
  • چاقوی گوشت و ماهی
  • چاقوی فیله
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.