شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

سبزی خرد شده آماده

این وبلاگ جهت مشاهده و معرفی محصولات سایت شاینو می باشد. جهت در خواست محصول مورد نظر با شماره 09121391592 تماس حاصل نمایید.

سبزی خرد شده آماده

۱۹۴ بازديد

سبزی خرد شده آماده

سبزی آماده یک روش ساده و سریع برای خانم های خانه داره امروزی می باشد. به گونه ای امروزه بسیاری از مشاغل در زمینه سبزی خرد شده آماده به وجود آماده است. به دلیل اینکه امروزه اکثر خانم های خانه دار شاغل هستند و توانایی و یا وقت لازم برای تهیه چنین محصولاتی را ندارند بسیاری از شرکت های خدماتی ایجاد شدند تا این نیاز روزانه خانواده های ایرانی را فراهم آورند.

سبزی خرد شده آماده

اما این نکته وجود دارد که سبزی های آماده را چگونه نگهداری کنیم یا زمان مصرف این سبزی های آماده تا چه مدت است و برای هر خانواده باید چه مقدار تهیه کرد تا موجب فاسد شدن و از بین رفتن ویتامین های موجود در سبزی ها نشود؟!

فریز کردن سبزی های آماده

برای نگهداری سبزی آماده بهترین روش فریز کردن می باشد. اما فریز کردن هم روش خود را دارد و باید نکات مهمی را مورد نظر قرار دهید. در ابتدا سعی کنید هنگامی که می خواهید از این محصولات استفاده نمایید به مقدار مصرف سالانه تان و با توجه به مصرفتان تهیه نمایید چرا که طی شدن زمان زیاد برای فریز شدن موجب از بین رفتن خاصیت سبزی های شما می شود.

سبزی خرد شده آماده

اما مدت زمان مناسبی که می توانید انواع سبزی را در فریز قرار دهید دو تا سه ماه می باشد. و فضایی که برای این کار در نظر می گیرید باید طوری باشد تا هوای سرد در بین تمامی محصولات امکان گذر داشته باشد. در غیر این صورت اگر این موارد رعایت نشود اگرچه مشکلی به لحاظ استفاده محصولات نمی باشد ولی ویتامین های لازم در این سبزی ها از بین خواهد رفت و عطر آن هم از بین می رود و تنها فیبر موجود در سبزی وجود خواهند داشت.

ظروف مناسب برای نگهداری سبزی های آماده

استفاده از ظروف مناسب جهت نگهداری مواد غذایی علاوه بر سالم نگهداشتن مواد غذایی شما باعث تغییر نکردن ارزش ماده غذایی شما می شود. مثلا برای نگهداری مواد غذایی و سبزی های آماده یکی از روش های مناسب استفاده از پلاستیک های در دار و یا زیپی می باشد. ولی استفاده از ظروف پلاستیکی هم باید به دقت انجام گیرد چراکه نمی توان گفت هر نوع پلاستیکی مناسب برای فریز کردن می باشد. عواملی چون نوع پلاستیک، ماده غذایی، حرارت و میزان رطوبت، چربی، اسیدیته از عواملی است که به هنگام فریز کردن و استفاده از سبزی خرد شده درون فریزر باید مورد توجه قرار گیرد.

سبزی خرد شده آماده

جهت در یافت اطلاعات بیشتر در خصوص ارایه محصولات می توانید با لینک مورد نظر در بخش تماس با ما ارتباط برقرار نمایید و از دیگر محصولات ما در بخش های دیگر استفاده نمایید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.